با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ آموزش و پرورش با مازاد نیروی انسانی مواجه است
زیارت عاشورا

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش و پرورش با مازاد نیروی انسانی مواجه است و این نیروی مازاد در متوسطه دوم بیشتر محرز است و از طرفی نیز در حوزه آموزش ابتدایی با کمبود نیرو مواجه هستیم.

 
خبرگزاری فارس: آموزش و پرورش با مازاد نیروی انسانی مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی قاسمی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: ستاد ویژه ثبت‌نام در مازندران همگام با سایر استان‌ها راه‌اندازی شده و پیش‌بینی می‌شود که میزان دانش‌آموزان استان افزایش پیدا کند، لذا در این ارتباط برای تامین فضا نیاز به مساعدت بیشتری داریم.

وی با بیان اینکه در ساماندهی نیروی انسانی با چالش مواجه هستیم، افزود: آموزش و پرورش با مازاد نیروی انسانی مواجه است و این نیروی مازاد در متوسطه دوم بیشتر محرز است و از طرفی نیز در حوزه آموزش ابتدایی با کمبود نیرو مواجه هستیم که این موضوع در شهرستان‌های بزرگ با چالش جدی‌تری مواجه است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: در دولت گذشته تعدادی از نیروهای شرق و مرکز استان برای جذب در آموزش و پرورش به‌سمت غرب استان هدایت شدند که برای انتقال این افراد با مشکلات جدی مواجه هستیم و اگر انتقالی این افراد بدون برنامه‌ریزی انجام شود، با مشکل بزرگ‌تری روبه‌رو می‌شویم.

وی ادامه داد: ممکن است در انتقال این نیروها به‌تنهایی نتوانیم کاری انجام دهیم، به همین دلیل برای ساماندهی نیروی انسانی نیاز به همراهی مسئولان استانی داریم.

قاسمی در پایان از رشد فعالیت پروژه مهر استان مازندران نسبت به سنوات قبل خبر داد و گفت: استان مازندران با 14 رتبه صعود، به جایگاه چهارم کشور در این زمینه دست یافت.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:, | 4:26 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |